Siskas strikkeri.


mandag 8. august 2011

Sommerstrikk


Det blir ikke så mye tid til strikking om sommeren. 
Vi er mere ute og mer på farta, alt til sin tid!
Her er uansett litt av det som har blitt til i juni og juli.  Den store dillen i sommer har vært vaskekluter, heklet og strikket i forskjellig teknikker.  Her er noen av de som ble strikket, resten er tatt i bruk eller gitt bort.
Jeg la opp 61 masker på pinne nummer 4 på alle sammen og brukte et nøste til hver klut. Jeg har strikket dem i Tuva fra Europris eller mor Aase fra Rema 1000
Den gule nederst er strikket i patentstrikk.


Denne rosa er strikket i "falsk" patent.
Disse liker jeg godt å strikke,
liker mønsteret godt også. 
 







Her har jeg strikket en rett og en vrang
 på første rad og rett hele neste rad. 
Denne har jeg heklet halvstaver i
 bakre maske, syns det blir fin effekt
av i hekle slik. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar