Siskas strikkeri.


lørdag 12. februar 2011

Jakke til lillebror

Syns denne jakken fra Nøstebarn er så fin at jeg måtte prøve!
Jakka ble ferdig og resultatet ble bra, syns jeg. Når det gikk så fin å strikke den kunne jeg jo strikke bukse til! Den er grunnen til at jeg ikke har laget innlegg her på lenge, for det går sååå tregt å strikke den... Den er ikke ferdig enda og veit sannelig ikke når den blir ferdig heller!
Jakka er strikket i ett fra arm til arm. Bortsett fra hetta, den plukket jeg opp masker til og strikket etterpå.




Rundt hele jakken har jeg heklet en grønn kant. Ville gjerne hatt grønne knapper, men det fant jeg ikke. Bamseknappene er jo litt søte de også da.

Har oppskriften, send melding hvis du vil låne den!

1 kommentar:

  1. Hei! jeg vil gjerne ha oppskrift vis du forsatt har den

    SvarSlett